MataroParameter pengubah kuasaApakah komponen asasnya

  • masa pelepasan:2024-02-13 19:40:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:85
  • Penerangan pantas:

    Mataro,Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal,

Kandungan artikel

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya,MataroPenukar tiga fasa 100kW, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

MataroMelangkah proses pengubah jenis kering?

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a,MataroHarga pengubah jenis kering 800kVA,MataroFunction of oil immersed transformer, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Pemburukan pengisihan Solenoid


MataroParameter pengubah kuasaApakah komponen asasnya



Dry type transformer factory

Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Tanda kualiti tinggiApabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.


MataroParameter pengubah kuasaApakah komponen asasnya



Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Perkhidmatan jujurKebocoran minyak di flange looper

Pasar pengubah dalaman lambat

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

MataroSyarikat pengubah jenis kering

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Syarikat pengubah minyak terjun

MataroMaklumat produk lain
  • DongshengJembatan penerbangan teleskopikKecekapan industri yang tinggi

    DongshengJembatan penerbangan teleskopikKecekapan industri yang tinggi

  • PesaroJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapApa kelebihan dalam industri perlindungan

    PesaroJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapApa kelebihan dalam industri perlindungan

  • PesaroPlatform angkat bimbit besarPositif berat sering naik dan turun harga

    PesaroPlatform angkat bimbit besarPositif berat sering naik dan turun harga

  • PesaroLift elektrik tahapApakah status penghantaran biasa

    PesaroLift elektrik tahapApakah status penghantaran biasa

  • RekhasimPenukar tegangan tinggi tenggelam minyakTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah

    RekhasimPenukar tegangan tinggi tenggelam minyakTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah

  • DongshengPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriharga diskaun

    DongshengPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriharga diskaun

  • DongshengJembatan penerbangan teleskopikKecekapan industri yang tinggi

    DongshengJembatan penerbangan teleskopikKecekapan industri yang tinggi

  • PesaroJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapApa kelebihan dalam industri perlindungan

    PesaroJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapApa kelebihan dalam industri perlindungan

  • segera:Peringatan: Maklumat MataroParameter pengubah kuasaApakah komponen asasnya memberi anda MataroParameter pengubah kuasaApakah komponen asasnya oleh syarikat kami, perkhidmatan MataroParameter pengubah kuasaApakah komponen asasnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MataroParameter pengubah kuasaApakah komponen asasnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MataroParameter pengubah kuasaApakah komponen asasnya. MataroParameter pengubah kuasaApakah komponen asasnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MataroParameter pengubah kuasaApakah komponen asasnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!